2
INFRASTRUCTURĂ RUTIERĂ
ÎMBUNĂTĂȚIREA TRAFICULUI
PIETONAL ȘI RUTIER
Susținem proiectele de infrastructură mare, realizate de Primăria Capitalei, prin elaborarea, la nivelul primăriei de sector, a documentațiilor tehnice și a cadrului urbanistic de dezvoltare, pentru:

1. Finalizarea proiectului Penetrației Splai – Ciurel – A1, care va prelua traficul tranzițional, pentru cei care vin din zonele limitrofe ale Bucureștiului, către zonele comerciale și de birouri din Nordul și Centrul Capitalei.

2. Supralărgirea Prelungirii Ghencea, la care se lucrează deja și care preia traficul tranzițional din zona Domnești către zonele centrale din Capitală.

Voi continua implementarea sensurilor unice
în toate zonele din Sectorul 6
Soluția sensurilor unice pe străzile interioare din cartiere reprezintă un model de fluidizare a traficului în marile orașe europene și este deja aplicat cu succes și în sectorul nostru.
  • Prin implementarea acestui proiect reușim, totodată, eliberarea trotuarelor și crearea de locuri de parcare suplimentare, contractabile, paralele cu axul drumului.
  • Am finalizat procedurile pentru construirea de parcaje subterane, terane, supraterane și parcări inteligente. Astăzi, putem afirma că avem front de lucru pentru construirea de locuri de parcare într-un ritm susținut.
  • Voi continua să construiesc zeci de mii de locuri de parcare, în perioada următoare, astfel încât confortul familiilor din Sectorul 6 să crească în mod constant.
CONTINUĂM ÎMPREUNĂ
Fluidizăm traficul din Sectorul 6 prin:
  • Construirea a șase pasarele pietonale peste Bulevardul Iuliu Maniu, pentru siguranța pietonilor și pentru optimizarea sistemului de semaforizare inteligentă. Acestea se vor amenaja în punctele cu trafic intens, respectiv la intersecțiile cu: Vasile Milea, Virtuții, Veteranilor, Gorjului, Apusului și Valea Cascadelor;
  • Înființarea unei legături de interconectare a bulevardelor: Prelungirea Ghencea, Bulevardul Timișoara și Strada Valea Cascadelor;
  • Extinderea proiectelor de tip Park&Ride, începute în acest mandat, cu noi parcări:
  • În zona de acces dinspre Domnești, la capătul liniei metroului ușor de suprafață,
  • La intrarea dinspre autostrada A1, având posibilități multiple de accesare a mijloacelor de transport public: metrou, autobuz, troleibuz;

  • Penetrația Bulevardul Timișoara – Centura Capitalei, un mare proiect de descongestionarea traficului de tranzit dinspre zonele limitrofe;

  • Relocarea în afara sectorului a Vămii București – Ilfov, care blochează cu zeci de tiruri Bulevardul Timișoara.

Bulevardul Drumul Taberei, o nouă perspectivă!

Mi-am propus redarea frumuseții și utilității Bulevardului Drumul Taberei, odată ce lucrările la magistrala M5 vor fi încheiate.
Imediat după preluarea bulevardului în administrare de la Metrorex, voi reabilita cu prioritate trama stradală: scuarul central pe toată lungimea sa, aliniamente, platbande și alveole înverzite cu gazon și arbuști, trotuarele redate pietonilor și spațiile de parcare optimizate, prin reconfigurare.